مقــــــدمه

روستای برنجگان

روستای برنجگان ، بخش باغبهادران ، شهرستان لنجان ، استان اصفهان

مقــــــدمه

احمدرضا محمدیان برنجگانی
روستای برنجگان روستای برنجگان ، بخش باغبهادران ، شهرستان لنجان ، استان اصفهان

مقــــــدمه

 

به وبلاگــــــ روستای برنجگـــــان خوش آمدیـد

اماده کردن یک وبلاگ درباره روستای برنجگان همواره از آرزوهای من بوده است تا واقعیت هایی را درباره زادگاهم و مردم زادگاهم که به مهربانی و مهمان نوازی معروفند به رشته تحریر در آورم. بخاطر اینکه تحصیلاتم با گرایش روانشناسی است و از طرف دیگر با جستجو در سایت های اینترنتی و… نتوانستم هیچ اطلاعاتی را پیدا کنم لذا بران شدم تا خودم دست به کار شوم و استین همت بالا بزنم و روستای اب واجدادی و زادگاه خودم را برای دوستان و همه کسانی که علاقه به فرهنگ واداب و رسوم روستاهای این مملکت دارند معرفی کنم تا بتوانم کمکی به حل مشکلات هم ولایتی های خودم  کرده باشم . امیدوارم که بتوانم با راه اندازی این وبلاگ مشکلات جوونای این ابادی را به گوش مسئولان محترم برسانم تا انشا الله در رفع انها اقدامی صورت گیرد . از مسئولین محترم ارگان های زیربط مثل بخشداری باغبهادران و فرمانداری لنجان و بقیه نهادهای مرتبط هم که سری به وبلاگ من میزنن استدعا دارم که مردم این روستا را از چشم خودشون دور نگه ندارن و در راه اعتلای فرهنگ زندگی در روستا و جلوگیری از مهاجرت به شهرها , کمکهای خودشونو از مردم این روستا دریغ نکنند در ضمن از همه دوستان تقاضا دارم که برای تکمیل این وبلاگ اگر مطالب و مستندات و منابع خوبی در دست دارند برای اینجانب ارسال کنند تا با درج در وبلاگ همه بتوانند از ان استفاده ببرند 

 

شکلک های محدثه

 


نظرات شما عزیزان:

مهرداد
ساعت14:31---31 فروردين 1396
واقعاروستاى خوبى است ولى متاسفانه مهاجرت مردم ازبرنجگان به شهرهاخيلى براى أين روستا بدتمام شده
پاسخ:با شما کاملا موافقم


امیر
ساعت17:09---14 مرداد 1394
سلام ممنون عالی بود

خداداد محمدی برنجگانی
ساعت23:11---19 تير 1394
سلام واقعا دست مریزاد به غیرت شما از شمال کشور دست همه همولایتیا رو میبوسم 09119246915

masome shafeie
ساعت13:09---16 دی 1393
باتشکر از ایجاد این وبلاگ.امیدوارم موفق باشید چون منم مثل شیماجان زادگاهم اونجاست.

masome shafeie
ساعت13:02---16 دی 1393
سلام پسردایی ممنون بابت این وبلاگی که درست کردی.امیدوارم موفق باشی

مجید
ساعت16:20---14 دی 1392
سلام روستای من برنجگان یا همون برنجگون دارای جاذبه های گردشگری زیادیه ولی تا مردم اسم این روستا را میشنوند به هر طرف فرار میکنند دلیلش چیه ؟

شیما شمس
ساعت14:33---6 تير 1392
واقعا از دیدن این وبلاگ خوشحال شدم. زادگاه من هم اونجاست. زیباترین مکان دنیاست نه به خاطر ظاهرش بلکه به خاطر مردم مهربانش. جانم رو برای خاکش میدم
پاسخ:زادگاه هر فردی تبلور آمال و آرزوهای او و مکانی ارزشمند است ، امیدوارم درکنار هم جهت آبادانی زادگاهمان تلاش کنیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: اخبار برنجگاندل نوشته ها

تاريخ : | | نویسنده : احمدرضا محمدیان برنجگانی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.

دانلود آهنگ جديد